Kedutan Nuffnang

♥Si Awet Muda!♥

Friday, November 8, 2013

Beli kek cawan melalui mesin ATM!

Assalammualaikum!

Okay kalau anda klik link INI ada akan jumpa satu artikel mengenai satu ATM yang menjual CUPCAKES!

Saya takda la suka sangat makan cupcakes. Takpernah try makan lansung pun sebenarnya. Tapi saya suka tengok! Sebab decoration cupcakes kan ada macam-macam. <3 . 
Tapi still tak boleh nak hadam. Sebab saya geli nak makan aising kek.


Jum terjah gambar yang saya kopipasta dari Google

Ni la namanya ATM Sprinkle Cupcake! Hihi. Kalerful bukan?
Tapi harap maklum ATM ni cuma wujud di California sahaja. Sobs.
Yang ni pula ATM yang sama fungsi juga. Tapi berlainan design.
BTW, ATM ni bukak 24/7. Bila-bila anda lapar boleh terus cari benda ni even pukul 12 tengah malam.
Ni contoh screen dia. Macam main game gitteeww~
Decoration yang kurang menarik tapi rasa MUNGKIN sedap. Mungkin.
Beli 10 percuma budak ni! Haha
Ini dia 'chef' cupcakes disebalik machine tu...

Okay saya gurau.

Cerita pasal ni buat saya lapar cookies Subway. <3

Lastly, cadangan saya untuk warga Malaysia, apakat kita buat mesin ATM kuih-muih tradisional? Apamacam? Kalau setuju angguk kepala lajulaju.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...