Kedutan Nuffnang

♥Si Awet Muda!♥

Saturday, March 2, 2013

Aku & mimpi

Assalammualaikum wbt,
Hujung bulan lepas aku ada mimpi benda-benda pelik. Yang buat aku tertanya-tanya apa maksud disebalik mimpi-mimpi tu.
♥mimpi pertama, aku tengah tengok rambut sendiri depan cermin, tapi bila aku menghadap cermin, muka aku ada 3 mata, ada 1 lagi mata tambahan di antara mata kiri dan kanan. Mata kiri warna putih penuh, mata tengah warna hitam penuh & anak mata kanan berwarna biru. Tiba-tiba bahu sebelah kiri aku ditepuk dari belakang, belum sempat menoleh aku terus terjaga.
♥mimpi kedua, aku solat jemaah dalam satu surau. Tapi, masa tengah solat tu, ada seorang lelaki betul betul di sebelah aku. Dia main main masa solat, aku jadi geram.
♥mimpi ketiga, gigi taring kiri aku patah.
Aku nda tau kalau semua ni sekadar mainan tidur atau ada maksud disebalik. Harap ada sesiapa yang boleh tolong. Hmmm.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...