Kedutan Nuffnang

♥Si Awet Muda!♥

Friday, May 4, 2012

Segmen : Ungkapan Kelahiran NAL

Err..assalamualaikum untuk readers aku & tuan empunya belog


Ini second time kot aku join acara sukanneka belog ni. Jadi kalau ayat terkaku sikit sorry la. Hihi (Gelak gedik). Dan juga memandangkan aku peserta pertama (pertama ek?) yang join, so aku just mau cakap sikit-sikit supaya peserta lain boleh cakap banyak-banyak lagi. Hihi. (Gelak gedik lagi)




Okayla..
Aku ni first time jumpa blog Nal ni. So ni first time jugak la aku ronda-ronda around belog dia. Kira tekan kanan (ayat lain bagi langkah kanan) jugaklah sebab bukak-bukak je belog ni terus jumpa contest. (Nampak aku macam sangap nak menang motor). It's quite interesting sebab ada music yang mendayu-dayu ibaratnya ia mengiringi jari-jemari aku masa taip entry ni. Wahh~ Ok! ok! Ok! Back to the future! 
Tujuan pertama aku buat entry tadi adalah untuk wish Happy Birthday Untuk Nal. Sorry bro, aku takkenal sangat lagi. Entry pun aku baru ronda 2 3 kerat tadi. Huhu (Gelak segan). Apapapun terimalah pantun karat & video ciplak yang aku ambik dari utube ni. Okay?


Ah Chong berkawan dengan Ali,
Ali pulak kawan Muniandy,
Datang kejap kat belog Nal tadi,
Saja nak wish HAPPY BIRTHDAY.

Muniandy berkawan dengan Ah Bah,
Ah Bah kaya sebab jual sikat,
Umur meningkat amalan ditambah,
Moga berkat hingga akhirat.

(Takda idea nak buat bunga pantun >.<)


Slogan : Saya Suzieanna Chan inginkan header tajaan Nal kerana saya takdak header. Sob~ Sob~ Sob~ T.T

*Selamat berjuang untuk hidup!, Insyaallah. :)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...