Kedutan Nuffnang

♥Si Awet Muda!♥

Sunday, September 25, 2011

Hospital Condongcondong yang HOT!!

20hb lepas aku pegi Hospital Teluk Intan. Dengan budakbudak kelas aku. Yang ni kali kedua aku pegi lawatn kat hospital. Tak termasuk lawatan menziarahi sanak saudara yang sakit kat hospital. Sebelum ni aku dah pernah pegi kat PPUM. Haa..PPUM la kot. Hospital besar kat selangor nun. Tapi tak sempat ambik gambar. So takboleh la nak tunjuk ok?



























Supervisor stor integrasi nak inteprem~~




Sangat semangat cik suzlin kita ye..


Ni gambar candid okay! Bukan cacat :D










Yang tu camera pinjam okay!
*Gambar ni aku letak buat tantapan wargawarga yang takboleh nak lawatlawat macam aku. Sebab buka semua orang boleh masuk celahcelah dalamdalam hospital kan? Jangan kata aku poyo sangat sebab ambik jadi assistant pharmacer lak~~

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...