Kedutan Nuffnang

♥Si Awet Muda!♥

Tuesday, September 20, 2011

Pharmacer Gila

sekarang ni kawankawan aku semua pergi praktikal. di hospital sini. hospital sinu. dan macammacam hospital lagi la. maka berselerakan la kawankawan aku di serata utara dan timur semenanjung malaysia. cuma aku yang terperangkap dalam bangunan kaler orange yang tak bermaya ni. sebab aku repeat semester T.T.
ada sorang kawan aku yang tengah praktikal di hospital polan, polan, malaysia. dia kata kat aku yang kebanyakan pharmacer (drive = driver, so pharmacy = pharmacer la) , ambik ubat schizophrenia. Taw apa tu schizophrenia. Gila la! Maksud aku maksudnya gila. Okay? Dan bila dah gila macam tu, diorang pown just dibagi kerjakerja dalam stor. Ke kurung dalam stor? Ntah la. 

Eh, kawan aku ni tipu aku ke aku yang bodoh sangat nak percaya?



So hatihati sikit bagi siapasiapa yang fikir yang rasa nak jadi pharmacer ni senang. Sumpah senang! Senang nak gila!

Tapi jangan risau, aku bukan pharmacer. Aku assistant pharmacer.


2 comments:

  1. Pharmacer cit cot hengkauuuu. haha! sepital polan polan timur ke barat? utara ke selatan? ce bagi hint sikittt :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...