Kedutan Nuffnang

♥Si Awet Muda!♥

Thursday, September 22, 2011

Style Gambar Profile Facebook Zaman Batu






Fishball Eye Style~~ Keyhalicious memang suka gaya ni. Confirm! Haha

Muncungmuncung style~~ Mulut tu penting..mulut~~

Sangap sendiri style. Apa kejadahnya aku menyangap sangat aku ambik gambar ni?

Save me style?!! Ada meh orang lain letak gambar ni buat profil pic?

Separuh bogel style..


So called candid style~ bluwekk

Tandas To Let Style..yang ni memang style.. ramai dah orang guna..sebab bila ambik gambar yang dalam cermin muka taknampak jerawat sangat. Muka pun tak nampak kedut. Lagilagi kalau ambik dalam tandas. Senior aku Kak Axa penah menang contest sebab buh gambar dalam tandas. Tak caya? Ce tanya dia..kihkihkih

*Aku ambik gambogambo ni khas buat belog ni jee..bukan untuk tontonan umum merata Amerika. Aku memang gedik pon. So?

5 comments:

  1. aku suka ikan. serius aku tipu :p

    ReplyDelete
  2. Kitty : hehehe. xsangke akamo sudi dtg belog ni. trharunyee..huhuhuhu

    Keyha : tipu3! tgk la gmbq ko kt tepi ni. bukan ikan ke? haha

    ReplyDelete
  3. hahahha betol2... mmg tu style kat fb...

    fara ade buat kew??? erk... hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...