Kedutan Nuffnang

♥Si Awet Muda!♥

Thursday, January 10, 2013

Penang & Love Lane~nya..

Salah satu tempat yang korang mesti lawat kalau korang turun Penang ialah Love Lane. Sebabnya, tempat ni membolehkan anda ambik gambar yang sweet-sweet gitu dengan pasangan anda! Cewah. Aku cakap macamni sebab ramai orang yang mau ambil gambar kahwin mesti datang ambik gambar di sini!

Tahun lepas aku lawat tempat ni dengan kawan-kawan. Sebenarnya banyak lagi tempat penyimpan memori yang ada dalam Penang. Kebanyakannya adalah hasil nukilan sorang graduan London's Middlesex University iaitu Ernest Zacharevic masa Festival Georgetown 2009. Cuba try google. Hensem ni orang dia. :3

Di sekitar Love Lane ni ada tempat makan popular juga. Antaranya ialah Burger Old Trafford (aku nda sure kalau sekitar ka nda) dan LoveLocks Shop!

Apa-apapun kalau datang penang jangan lupa lawat tempat-tempat yang aku senaraikan ni okay? Rugi..at least kalau kamu bergambar sana, ada juga benda kamu mau jawab bila orang di kampung tanya. Lagi-lagi kalau keluar tempat tu di Tv, kembang-kembang hidung aku cerita.

Okay okay okay!
Cari tempat ni okay?!
♥Armenian Street
♥Muntri Street
♥Chew Jetty
♥Ah Quee Street
♥Cannon Street
♥Penang Road
♥Chulia Street

Ohya, dalam gambar yang satu lagi aku ambil depan The Ship Restaurant, Batu Frengghi rasanya nama dia. Lupa juga, sebab nda masuk pun. Gambar ja di depan sukur ada. -.-"

♡dalam gambar dari kiri #ummualyani #amirafatiha #suzieanna #emmyliza

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...