Kedutan Nuffnang

♥Si Awet Muda!♥

Thursday, January 3, 2013

Percubaan buat kek coklat kukus :)

Sempena harijadi adik sepupu aku yang ke-16 tahun, aku rajin-rajinkan diri buat kek coklat kukus untuk dia. Segala peluh telah dicurahkan dan harap maaf sekiranya kek rasa masin-masin sikit ya Lily :D


Aku pernah post pasal cara-cara buat kek ni sebelum ni. Memang simple sangat sangat sangat. Sebab takpayah susah-susah pakai oven, dan aku pun happy sebab takpayah risau pasal kek hangus. 


Dalam resepi ni aku tambah chocolate chip, serbuk Milo sebab kekurangan serbuk coklat, Nestum sebagai tulisan kat atas, dan coklat stik sebagai hiasan. 


Jangka masa buat benda ni 1 jam 30 minit. Dan hasilnya amat berbaloi-baloi.
Dan akhirnya..
Taraaaaaa....

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...